Forum Ermodgal
rpg
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kowal

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Ermodgal / Karty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1269
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:12, 23 Gru 2009    Temat postu: Kowal

Podchodzisz do kowala ,który właśnie siedział na krześle w swojej kużni po ciężkiej pracy i pytasz się go czy mógłby ci w czymś poradzić. Tak ,odpowiedział kowal ,co chcesz wiedzieć ?

1. Ciężkie zbroje i bronie
Można swoją broń czy zbroje ulepszyć u kowala będzie ona 3 razy lepsza ,ale będzie też 3 razy więcej ważyć ,w przypadku broni ,gdzie waga broni = siła jaką trzeba mieć by ją unieść ,będzie trzeba mieć 3 razy więcej siły by ją używać
By kolejny raz ją ulepszyć będzie ona ważyć 100kroć więcej ,a jeszcze raz 300kroć.

2.Mitril ,adament i stal
Mając te trzy minerały w ilości wagi broni czy zbroi,można ulepszyć dowolną broń czy zbroję trzy razy

3.Wykonując zbroję ze skóry pokonanego potwora uzyskujemy 1/3 obrony tego potwora ,można ją zastosować jako dowolną część ubioru, przyozdabiając ją np pazurami ,kolcami ,rogami itp uzyskujemy jeszcze obronę do takowej zbroi z 1/3 ataku potwora od któreho mamy te pazury itp Dodatkowo jeszcze taką zbroję można przyozdobić łuskami z potwora ,który je posiada wtedy do zbroi dodaje się 1/3 obrony potwora z którego mamy łuski.Cały taki materiał może także posłużyć do pokrycia jakiejś innej zbroi

4.Wykonując broń z kolców,rogów,zębów pokonanego potwora uzyskujemy broń ,która ma 1/3 obrażeń tego potwora pod warunkiem ,że ten potwór atakował akurat tą częścią ,jeśli ta część należała do obrony potwora ,to wtedy broń taka ma 1/3 obrażeń z obrony potwora ,przedmiot taki można wykorzystać do ozdoby innej broni ,zwiększając jej obrażenia

5.Łączenie zbroi i broni
Można łączyć ze sobą kilka broni czy zbroi , a jej atak czy obronę dodaje się do siebie i dzieli przez ilość mieszanych broni czy zbroi ,ale waga tegoż przedmiotu także dodaje się do siebie i dzieli przez ilość mieszanych przedmiotów

6.Formacje bitewne
Formacja ataku : postać używa dwóch broni
Formacja zwykła : postać używa broni i tarczy
Formacja obronna : postać używa dwóch tarcz
Formacja dystansowca : postać używa tylko jednej broni na dystans, nie dotyczy kuszy
Formacja maga : mag używa tylko jednego zaklęcia na raz

7.Noc
Noc daje + 70% do ukrywania się

8.miary obszaru
3mx3m = 1pole
10x10pól=1kratka zwykła
5x5kratek zwykłych=1 kratka na mapie
10x10kratek na mapie=1 kratka na dużej mapie
miary
1 kij = 1m
1 stajnia = 150m

9.Formacje chodu
W przypadku kiedy mamy 1 szybkości
wolny chód=1h/1kratkę zwykłą ,zużywana wytrzymałość 1na5 kratek zwykłych
chód=35min/1kratke zwykłą ,zużywa wytrzymałość 1na5 kratek zwykłych
szybki chód=25min/1kratkę zwykłą ,zużywa wytrzymałość 1na5 kratek zwykłych
wolny trucht=15min/1kratkę zwykłą ,zużywa wytrzymałość 1na2 kratki zwykłe
trucht=10min/1kratkę zwykła ,zużywa wytrzymałość 1na1 kratkę zwykłą
szybki trucht=5min/1kratkę zwykłą, zużywa wytrzymałość 2na1 kratkę zwykłą
wolny sprint=5min/2kratki zwykłe ,zużywa wytrzymałość 3na1kratkę zwykła
sprint=5min/3kratki zwykłe ,zużywa wytrzymałość 4na1 kratkę zwykłą
szybki sprint=5min/4kratki zwykłe ,zużywa wytrzymałość 5na1 kratkę zwykłą
Poruszanie po mieście nie zużywa wytrzymałości ,a poruszanie po terenie innym niż las czy step zużywa razy trzy wytrzymałości.
Przemierzając teren jeśli poruszasz się 1min/3 kratki zwykłe nie zaatakuje cię więcej niż jeden potwór ,chyba że zrobi to taki który jest szybszy od ciebie.

10.Wypoczynek
Mając mieszkanie 3x3m hp,mana,wytrzymałość regenerują się 3 razy szybciej jeżeli jesteśmy w mieszkaniu ,jeżeli mieszkanie jest większe np 7x7m to regeneruje się 7razy szybciej

11.Ulepszanie strzały
Strzała podpalona x3 obrażeń ,strzały można też zatruć co robi obrażenia strzały plus obrażenia od trucizny

12.Czary
Czary elektryczne działają 3 kroć silniej w wodzie i na metal

13.Zbroja
Można nosić w uzbrojeniu max 1 spodnie , 1koszulę ,1 parę rękawic, 1 parę naramienników ,1 zbroję ,1 pancerz ,1 szatę lub płaszcz ,1 hełm ,1 parę nagolenników ,1 parę butów ,1 lub 2 tarcze ,3 pasy ,3 bransolety lub talizmany lub amulety lub naszyjniki,10 pierścieni

14.Praca
Prócz pracy u kowala ,alchemika czy karczmarza ,możemy zarabiać pieniądze innymi możliwościami poprzez np. handel ,albo praca jako gladiator czy najemnik lub łowca głów ,na arenie można także obstawiać zakłady.Można samemu zostać karczmarzem ,zarabiając 800zł/tydzień ,lub wybudować sobie sklep i zarabiać 1000zł / tydzień i 3x więcej zł z sprzedanych towarów lub wybudować karczmę i zarabiać gwarantowane 3000zł /tydzień ,można też pracować jako handlarz w czyimś sklepie zarabiając 300zł/tygodniowo lub jako strażnik więzienny za 100zł/3 dni(nie można wtedy uczestniczyć w misjach).Można także wybudować sobie gospodarstwo i zatrudnić chłopów ,sprzedając otrzymane surowce.
W końcu też samemu można zostać kowalem czy mieć inny zawód i handlować przedmiotami ,które zrobiliśmy

15.Rekrutacja ludzi
Kupując dom 3mx3m ,z terenem 3mx3m możemy go oddać chłopom ,którzy za to będą dla nas wykonywać rozmaite czynności ,za każdy taki dom z terenem otrzymujemy 1 chłopa aż do 3 chłopów póżniej trzeba kupować 3 takie domy na jednego chłopa aż do 9 chłopów ,następnie należy kupić 9 takich na 1 chłopa aż do 27 chłopów ,potem należy 27 takich domów na chłopa aż do 81 chłopów itp. ,kiedy chłop walczy otrzymuje doświadczenie potrzebne do zdobycia poziomu i pkt,które można wydać by go szkolić.

16.Pkt i poziomy
Zdobywając exp ,zbliżamy się by zdobyć kolejny poziom.
Za zdobycie poziomu , początkowo otrzymujemy 50 pkt ,które możemy wydać by szkolić bohatera.Jeżeli w zabiciu potwora uczestniczył więcej niż jeden bohater ,to exp dzieli się przez tyle ,ile osób uczestniczyło w tym.

17.Przedmioty legendarne
Jeśli ktoś zbierze 10 legendarnych pierścieni to kiedy są one noszone razem, stają się 3 razy silniejsze.
Jeśli ktoś zbierze pełne legendarne uzbrojenie to kiedy będzie ono noszone, stanie się 3 razy silniejsze (sumuje się z 10 legendarnymi pierścieniami)
Jeśli ktoś ma pełne legendarne uzbrojenie i dodatkowo ma jakąś legendarną broń i jest to aktywne, to jego przedmioty stają się ponownie 3 razy mocniejsze (sumuje się z poprzednim)

18.Bronie dystansowe
Bronie takie jak łuk czy kusza zwiększa 3x naszą celność. A broń typu dzida przy rzuceniu zwiększają naszą celność o 90%

19.Walka
Przymierzenie bronią w czasie walki kosztem oddania tury zwiększa szansę na trafienie przeciwnika im więcej tur przymierzamy tym większa szansa.Używając broni dystansowej możemy przejść na tryb w którym wystrzelimy mniej strzał podczas rundy lecz będą one celniejsze ,możemy też przymierzać broń do celu

20. Broń i zbroje
Wykonując broń możemy nadać jej własną nazwę , lecz możemy też utworzyć jedną broń która będzie się nazywać od naszego imienia taka broń będzie 3 kroć lepsza , to samo z zbroją .

21. Zahartowany
Postać która uczestniczyła w minimum 3 wyprawach od początku do końca ,to jeśli przejdzie 4 wyprawę od początku do końca to otrzyma za nią 100 razy więcej exp ,a na następnych wyprawach będzie otrzymywał 100 razy więcej exp już po każdym przebytym rozdziale wyprawy .

22. Tarcza na plecach = x2 obrona i x2 zręczność na unik ciosu wykonany na plecy ,lecz w inną część ciała działa jedynie z 50% normalnych właściwości

23. Bronie takie jak kusze są napinane wolniej , lecz zadają więcej obrażeń niż jest napisane
Proce zadają mniej obrażeń niż jest napisane ,lecz można szybciej z nich strzelać
Broń krótka waży 2x mniej niż jest napisane , broń długa 2x więcej niż jest napisane , sztylety ważą 5x mniej niż jest napisane , a dzidy i toporki ważą 3x mniej niż jest napisane .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łowca smoków dnia Czw 23:39, 07 Lip 2011, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Ermodgal / Karty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin