Forum Ermodgal
rpg
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Offtopic / Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 21:48, 15 Sty 2011    Temat postu:

Jeszcze można by było dodać marmurowy most:
5x2 = 1000sz
7x4 = 1200sz
Może być ? I w ogóle pochwalam za pomysłowość.
Jeżeli już to można by było zrobić bramę połączoną z mostem. akie jakie było w średniowiecznych zamkach. Most był połączony z bramą łańcuchem. Most można było opuszczać i zamykać.
Myślałem, że taki zwodzony most byłoby za 2000 zł co wy na to ?
Mam jeszcze pomysł na bramy:
mała drewniana brama: 1000, liczba miejsc dla obrońców: 5, obrona: 1000, machiny oblężnicze: nie, wrota: drewno, otwory strzelnicze: 2
duża drewniana brama: 1500, liczba miejsc dla obrońców: 10, obrona: 1500, machiny oblężnicze: nie, wrota: drewno, otwory strzelnicze: 4
mała kamienna brama: 2000, liczba miejsc dla obrońców: 15, obrona: 2000, machiny oblężnicze: nie, wrota: kamień, otwory strzelnicze: 8
duża kamienna brama: 2500, liczba miejsc dla obrońców: 20, obrona: 2500, machiny oblężnicze: tak, wrota: kamień, otwory strzelnicze: 14
mała marmurowa brama: 5000, liczba miejsc dla obrońców: 30, obrona: 5000, machiny oblężnicze: tak, wrota: żelazo, otwory strzelnicze: 20
duża marmurowa brama: 10000, liczba miejsc dla obrońców: 50, obrona: 10000, machiny oblężnicze: tak, wrota: żelazo, otwory strzelnicze: 26
Może byc ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 23:08, 15 Sty 2011    Temat postu:

Łowca może powinienem pisać na pomysłach ale zresztą.-- Mam pytanie i od razu pomysł . Gdybym np ja miał swojego boga to była by możliwość rozstawiania posągów reprezentujących swoją wiarę oczywiście mając już gildie lub sektę. Chodzi mi po głowie by za niewielką cenę można by było pare takich porozmieszczać? 300 SZT ZŁOTA za 1 posąg wymiary to 4 kije wysokości i 1,5 szerokości. Mam małe wyobrażenie tak że proporcje można by było zmienić.
Myślę że dobrze by było :
posąg z kamienia
posąg z miedzi
posąg z srebra
ze złota trochę dziwnie mogło by być ale tylko i wyłącznie w świętych miejscach tam gdzie nieokradli by go jacyś bandyci, rabusie. Taki posąg mógłby zrobić tylko mistrz gildii jakiejś danej wiary.
Jeśli chodzi o rysunki to ja mam szkice ale ty opracuj- ulepsz właściwości! I jaką ewentualną ilość mogła by rozstawić gildia ( tych posągów).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 23:49, 15 Sty 2011    Temat postu:

Posągi bóstw:
-mały posąg z kamienia: wymiary: 1x1x3, koszt: 600, składanie darów: nie, modlitwa: tak, efekt wizualny: 2, pielgrzymka: nie
-duży posąg z kamienia: wymiary 2x2x5, koszt: 800, składanie darów: nie, modlitwa: tak, efekt wizualny: 4, pielgrzymka: nie
-mały posąg z miedzi: wymiary: 1x1x3, koszt: 1200, składanie darów: nie, modlitwa: tak, efekt wizualny: 6, pielgrzymka: nie
-duży posąg z miedzi: wymiary: 2x2x5, koszt: 1600, składanie darów: nie, modlitwa: tak, efekt wizualny: 8, pielgrzymka: nie
-mały posąg z brązu: wymiary: 1x1x3, koszt: 2000, składanie darów: tak, modlitwa tak, efekt wizualny: 12, pielgrzymka: nie
-duży posąg z brązu: wymiary: 2x2x5, koszt: 2500, składanie darów: tak, modlitwa tal, efekt wizualny: 16, pielgrzymka: nie
-mały posąg ze srebra: wymiary: 3x3x6, koszt: 5000, składanie darów: tak, modlitwa: tak, efekt wizualny: 28, pielgrzymka: tak
-duży posąg ze srebra: wymiary: 5x5x8, koszt: 10000, składanie darów: tak, modlitwa: tak, efekt wizualny: 56, pielgrzymka: tak

Tak mniej więcej.
Można tez wprowadzic relikwie, np. w mojej historii o Thorze pojawiła się kamienny stół do składania ofiar, to można zrobic np relikwię:
-kamień ze stołu do do składania ofiar, z placu ofiarnego Thora: wartośc: 170
-włócznia Strażnika Prawd Thora, którą mianowano wybrańców: wartośc: 1800
-księga zasad Thora: wartośc: 1100










1 lvl- flinta: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x2 do obrażeń broni, 24 którą zadało się cios, do obrażeń zadanych tym ciosem
2 lvl- cięcie z półobrotu: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, 26 którą zadało się cios, do obrażeń zadanych tym ciosem
3 lvl- pchnięcie orężem ze zmianą kierunku: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, 28 którą zadało się cios, do obrażeń zadanych tym ciosem
4 lvl- szybkie cięcie i natychmiastowe sparowanie: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 30 do obrażeń zadanych tym ciosem
5 lvl- flinta: 75% na poprawne wykonanie ciosu, x3 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 36 do obrażeń zadanych tym ciosem
6 lvl- cięcie z półobrotu: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 52 do obrażeń zadanych tym ciosem
7 lvl- pchnięcie orężem ze zmianą kierunku: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 32 do obrażeń zadanych tym ciosem
8 lvl- cięcie znad głowy: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 40 do obrażeń zadanych tym ciosem
9 lvl- pchnięcie orężem ze zmianą kierunku: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x2 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 64 do obrażeń zadanych tym ciosem
10 lvl- szarża i staranowanie przeciwnika: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 60 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: ogłuszenie ( 1 tura)
11 lvl- flinta: 100% na poprawne wykonanie ciosu, x4 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 62 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: krwawienie ( 20pż/1tura )
12 lvl- cięcie z pół obrotu: 75% na poprawne wykonanie ciosu, x3 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 78 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: krwawienie ( 20pż/1tura )
13 lvl- cięcie znad głowy: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x2 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 80 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: krwawienie ( 20pż/1tura )
14 lvl- pchnięcie orężem ze zmianą kierunku: 75% na poprawne wykonanie ciosu, x4 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 96 do obrażeń zadanych tym ciosem
15 lvl- szarża i staranowanie przeciwnika: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x2 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 90 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: przewrócenie przeciwnika
16 lvl- cięcie z półobrotu: 100% na poprawne wykonanie ciosu, x4 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 104 do obrażeń zadanych tym ciosem
17 lvl- wypad w przód z pchnięciem: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 70 do obrażeń zadanych tym ciosem
18 lvl- cięcie znad głowy: 75% na poprawne wykonanie ciosu, x3 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 120 do obrażeń zadanych tym ciosem
19 lvl- szarża i staranowanie przeciwnika: 75% na poprawne wykonanie ciosu, x3 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 180 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: przewrócenie przeciwnika
20 lvl- pchnięcie orężem ze zmianą kierunku: 100% na poprawne wykonanie ciosu, x4 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 128 do obrażeń zadanych tym ciosem
21 lvl- grad ciosów: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 125 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: obfite krwawienie ( 60pż/1tura )
22 lvl- wypad w przód z pchnięciem: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x2 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 140 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: przełamanie zasłony
23 lvl- przywalenie klingą miecza: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 80 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: ogłuszenie ( 2 tury )
24 lvl- cięcie znad głowy: 100% na poprawne wykonanie ciosu, x4 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 160 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: ogłuszenie ( 2 tury )
25 lvl- szarża i staranowanie przeciwnika: 100% na poprawne wykonanie ciosu, x4 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 240 do obrażeń zadanych tym ciosem
26 lvl- grad ciosów: 50% na poprawne wykonanie ciosu, x2 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 250 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt spacjalny: obfite krwawienie ( 80pż/1tura )
27 lvl- wypad w przód z pchnięciem: 75% na poprawne wykonanie ciosu, x3 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 210 do obrażeń zdanych tym ciosem, efekt specjalny: przełamanie zasłony
28 lvl- przywalenie klingą miecza: 50% na poprawne wyonanie cosu, x2 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 160 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: ogłuszenie ( 3 tury )
29 lvl- spirala ostrza: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 150 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: krwawienie ( 20pż/1tura )
30 lvl- cios tarczą: 25% na poprawne wykonanie ciosu, x1 do obrażeń broni, którą zadało się cios, 100 do obrażeń zadanych tym ciosem, efekt specjalny: ogłuszenie ( 1 tura ), przewrócenie przeciwnika

Koszt ( PN ):
1lvl- 5lvl 5PN= 1lvl
6lvl- 10lvl 10PN= 1lvl
11lvl- 15lvl 15PN= 1lvl
16lvl- 20lvl 20PN= 1lvl
21lvl- 25lvl 25PN= 1lvl
26lvl- 30lvl 30Pn= 1lvl

Ostateczna forma, jeżeli ktoś ma jakieś uwagi to proszę napisać.

CopyRights All Rights reserved for Seba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Halt dnia Sob 0:13, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1269
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:44, 16 Sty 2011    Temat postu:

Jeśli chodzi o styl walki mieczem to bezsensowne jest to ,że wraz z wzrostem szansy na trafienie , wzrastają obrażenia od ciosu . To utrudniało by obliczanie , jak ma być już umiejętność to o jednych obrażeniach .
Bramy mogą być .
O posągach nie wiem po co piszecie ,jak będziecie mieć gildię to możecie robić posągi i inne ,bez pytania , co innego jeśli chodzi o bonusy ,które te posągi by dawały .
Jeśli chodzi o te posty postanowiłem , że za 100 postów , użytkownik otrzyma pewną nagrodę ,jednak
- Te 100 postów jest wybierane i oceniane przez radę ermodgalu ,aby post się wliczał musi być oceniony przez większość głosów na minimum 9/10
- Posty ,aby zostały ocenione może pod ocenę wnieść tylko członek rady ermodgalu
-Posty ,aby w ogóle były brane pod uwagę ,postać musi posiadać przynajmniej 350 postów .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łowca smoków dnia Śro 20:21, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thanatos
szlachcic



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bagna

PostWysłany: Sob 21:48, 22 Sty 2011    Temat postu:

Mam pomysł na nową gildie i limitowaną liczbę broni tylko dla członków gildi broni było by kilka mam już gotowe rysunki na postacie oraz bronie gildia przybrała by nazwę gildia Assassinów bronie by były różne były by także różne dodatki jak :
Bomby dymne, noże do rzucania , itp ale żeby dostać broń trzeba opanować umiejętność i żeby dostać dany przedmiot trzeba wykonać quest na przykład 1quest trzeba okraść szejka w centrum miasta z ważnej mapy która pokazuje bazy wrogów nagroda: zwykły miecz assassinów, 25xp
quest2: pójdź do lasu znajdz zaginionego assassina i jeżeli nie żyje przynieś diwud jego śmierci czyli amulet assassina lub krew na liściu orła
nagroda: nóż assassina zrobiony z srebra zanim go dostaniesz opanuj umiejętność posługiwania się nim jeżeli osiągniesz maksymalny poziom używania tego przedmiotu dostajesz nóż assassina zrobiony ze złota
quest3: opanuj umiejętność jazdy na konie i jedz na pustynie odwiedź innego mistrza assassina otrzymaj pierwsze zlecenie na zabójstwo powróć z liściem z krwią ofiary pokaż go mistrzowi weź od mistrza pismo i wróć pokaż masterowi i odbierz nagrodę jaką jest mały miecz na plecach trzeba opanować umiejętność i zrobić wszystkie 15 questów zostać oficjalnie assassinem i wolnym czasie zabijać za zapłatą lub żyć jako incognito i pomagać innym


CopyRights All Rights reserved for Rafal ˆ


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Thanatos dnia Nie 1:49, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1269
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:44, 22 Sty 2011    Temat postu:

Naprowadziłeś mnie na pewien pomysł .
Może to nie będzie taka gildia ,jako gildia ,lecz będzie to forma questów ,za które będziemy otrzymywać odpowiednie przedmioty i inne .
Im cięższy poziom questu tym lepsze przedmioty , będzie to coś w połączeniu misji i gildii najemników , czy też łowców głów tylko bardziej takie w stylu zabójcy z ukrycia .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thanatos
szlachcic



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bagna

PostWysłany: Sob 23:50, 22 Sty 2011    Temat postu:

no to właśnie o to mi chodziło żeby opanować umiejętność zrobić quest i dostać broń a i mam pomysły na postacie i bronie mam rysunki jak chcesz to ci mogę podesłać

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Thanatos dnia Nie 0:01, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:11, 28 Sty 2011    Temat postu:

Mam pewien pomysł odnoszący się do oblężania miast, twierdz czy wież, przyszło mi na myśl by zrobić balisty miotające wielkimi hakami zaczepionymi o łańcuch, lub inny typ bardziej oryginalniejszy jako rysunek. Ktoś powie a czym to się różni od katapult, więc różni się tym że ma mniejszy zasięg, jest celniejsza i tańsza. Można by było ją kupić za ok. 5000 złota lub po prostu zrobić lecz sprawiło by tyle trudu i surowców że dana osoba... ( i tu może ją kupić TYLKO mistrz gildii- więc tzreba mieć gildie i to swoją) I chciałbym dodatkowo dodać Nową umiejętność troche dziwną lecz bardzo przydatną- umiej. technika.- 20pkt. 1lvl , 30pkt. 2lvl , 40pkt. 3lvl. Ta umiejętność będzie wymagana właśnie do tego typu budowania machin, przypominam że można ominąć budowanie i kupić machine oszczędzając doświadczenie lecz marnując złoto.
Balista- ok.4000 obrażeń.- DO ZMIANY
czekam na komentarze!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1269
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:20, 28 Sty 2011    Temat postu:

Pierwsza część pomysłu z tym budowaniem bezsensu , przecież na Ermodgalu jest dowolność więc każdy kto chce zbudować maszynę robi to , wcześniej dając plany lub opisując ją . Ja wtedy piszę ile surowców wymaga ,jaki czas budowy na 1 człowieka itp . Maszyny można by było kupić , lecz wpierw musi powstać projekt takiej maszyny . Kupić i zrobić może każdy .
Umiejętność mogła by zostać wprowadzała by ona bonus czasowy , surowcowy i do obrażeń maszyny .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 23:40, 28 Sty 2011    Temat postu:

A co z inżynierią czyli budowaniem budynków ? Nie może być, żeby nie wynajmowac ludzi do pracy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1269
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:36, 29 Sty 2011    Temat postu:

Tak samo jak wcześniej napisałem , dotyczy to także budynków i wszelkich innych rzeczy które chcemy wybudować . Można to budować bez ludzi ,ale zajmowało by to zbyt dużo czasu ,więc dobrze jest mieć kilku . Jeśli natomiast ktoś kupuje produkt ,otrzymuje go natychmiast .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 23:21, 31 Sty 2011    Temat postu:

Co wy na to!
Gigaskorpion
hp.-3000
siła-1500
zręczność-2000
celność-1400
szybkość-700
exp-6500
występowanie-pustynie
pkt. oswoj-3600
obrona-( chitynowy pancerz, 2000 obrony)

Nie moge wklejać linka więc jak komuś się chce to niech obejrzy trailer ( lub cały film) na YT Starcie Tytanów-od ok. 40 sekundy.
Czekam na komentarze!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łowca smoków
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 1269
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:57, 03 Lut 2011    Temat postu:

Jest już skorpion przecież

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Barbarzyńca



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:08, 03 Lut 2011    Temat postu:

Rzeczywiście, niezauważyłem lecz mógł by być drugi. Szczególnie, że ten jest większy możemy się umówić, że jest ich tylko 10 na całej pustyni oraz, że są to np. dajmy- prastare skorpiony, które chronią jakichś przedmiotów-legendarnych ,artefaktów lub magicznych skupisk mocy czy coś.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drago dnia Czw 18:18, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
znany szlachcic



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:39, 03 Lut 2011    Temat postu:

Zębak
opis: duża dżdżownica, z setkami małych ząbków po obu stronach ciała, mogąca przebić się przez ludzką skórę, a nawet przez skórzane pancerze i ubrania, nigdy nie atakuje sam, zazwyczaj w grupie (6-100 zębaków) i atakują dopiero po wejściu na pole, prawdziwe utrapienie rolników
hp.-60
siła-15
zręczność-30
celność-25
szybkość-500
dośw-18
występowanie-pola, sady
pkt. oswojenia-20
obrona-20 (odporna na wszelkie trucizny)
obrona od ognia-10

Tak sobie też potwora wymyśliłem. Można by zrobić z nimi qesta np. Utrapienie rolników: pomóż okolicznym rolnikom uprać się z zębakami.
Zadanie: zabij 20 zębaków
Nagroda: 50exp, 20sz

I jeżeli ktoś miałby swoje pole to mógłby być współczynnik np. 0,01% że pojawiłyby się zębaki na polu 1x1, 0,03% że na polu 3x3 itd. Losowało by się to wtedy kiedy dana osoba dodawałaby jakąś połać terenu do swoich włości, albo co miesiąc.

1 dzień - 5%
2 dzień - 5%
3 dzień - 10%
4 dzień - 10%
5 dzień - 20%
6 dzień - 20%
7 dzień - 30%

To jest ilość zniszczonych plonów od czasu pojawienia się zębaków. Jak widać po tygodniu nic już nie ma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Halt dnia Nie 19:41, 20 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ermodgal Strona Główna -> Offtopic / Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin