Łowca smoków |
Wysłany: Śro 20:01, 26 Sie 2009 Temat postu: Umiejętności |
|
Wielokrotność = 1 lvl wymaga 10 pkt i 300 zręczności
liczba poziomu tej umiejętności pozwala na liczbę zadanych ciosów na 1 turę i ilość przeciwników jakich możemy zaatakować w jednej turze .
2 lvl -= 30 pkt i 900 zręczności , kolejny 90 pkt i 2700 zręczności ...
ukrywanie się = 1 lvl wymaga 10 pkt ,kolejny 30 pkt ,kolejny 90 pkt ...
każdy lvl tej umiejętności dodaje 50 % do ukrywania się .
50% ukrywania się pozwala na podejście niezauważonym do przeciwnika na odległość 20 m . 100 % na 10 m , 200% na 5 m , na 5 lvl otrzymujemy umiejętność niewidzialność , która pozwala na to ,że kiedy postać chce może stać się niewidzialna dla przeciwnika .
Teren w górach zwiększa umiejętność plus 25 % , a w lesie plus 35 % , noc plus 70%
Odkrycie = pozwala na odkrycie ukrywających się . 1 lvl wymaga 10 pkt , kolejny 30 pkt , kolejny 90 pkt ... każdy poziom tej umiejętności zmniejsza o 50 % ukrywanie się przeciwnika , jednak niewidzialnych odkrywa dopiero przy 300 % o ile niewidzialny jest na 1 lvl umiejętności niewidzialność.
Kowalstwo = 1 lvl =10 pkt , koleny 30 pkt , kolejny 90 pkt ...
1 lvl daje możliwość zrobienia broni zadającej 10 obrażeń , 2 lvl broni do 30 obrażeń , 3 lvl do 90 obrażeń , 4 lvl do 100 obrażeń , 5 lvl zbroje do 10 obrony i broni 130 obrażeń , 6 lvl zbroje 30 obrony i broń 190 obrażeń , 7 lvl zbroje 90 obrony i broń 200 obrażeń , 8 lvl zbroje 100 obrony i broń 230 obrażeń , 9 lvl zbroje 130 obrony i broń 290 obrażeń
Alchemia = 1 lvl = 10 pkt , aż do 9 lvl
pozwala uwarzyć elixir na odpowiednim poziomie .
Patrz do listy elixirów i ich lvl
Kręgi = umiejętność pozwalająca używać zaklęć na odpowiednim lvl
Krąg 1 = 30pkt ,krąg 2 = 70pkt krąg 3 = 130 pkt ,krąg 4 = 170pkt ,krąg 6 = 230 pkt ,krąg 7 = 270 pkt ,krąg 8 = 330 ,krąg 9 = 370 pkt ,krąg 10 = 430pkt ,krąg 11 = 470pkt
Lvl Kręgu = 10 pkt = 1lvl , 2lvl = 30 pkt, 3lvl = 90 pkt 4lvl = 270pkt 5lvl=810pkt
1lvl = nic
2lvl = x2 obrażeń zadawanych przez zaklęcia w danym kręgu
3lvl = x2 mniejsze zużycie mana na zaklęcia danego kręgu
4lvl = zaklęcie działa na 3x więcej przeciwników lub na większym obszarze
5lvl = kolejne obrażenia x3 zadawane przez zaklęcia w danym kręgu ,sumuje się z 2lvl.
trofea = skóry = 30 pkt
pazury = 30 pkt
inne = 30 pkt
pozwala na zdejmowanie z pokonanych potworów trofeów
odnawialne hp = 1lvl = 30 pkt = 90 % odnawiania hp dziennie
odnawialne mana = 1lvl = 30pkt = 90 % odnawiania mana dziennie
Wybicie do góry = umiejętność pozwala na wybicie się w dowolną stronę , każdy następny lvl , można wybić się o jeden metr dalej . Przydatne podczas ucieczki , uniknięcia ciosu , lub zasadzki 1lvl = 10pkt
Spadanie = każdy lvl pozwala na spadnięcie o 10 m niżej bez obrażeń , bez tej umiejętności przy spadnięciu z 10 m otrzymujemy 100 pkt obrażeń , a z każdego wyższego metra więcej obrażeń .11m-19m ,metr jest za 30 obrażenia ,od 20-30m ,metr jest za 90 obrażeń ,od 31-dalej ,metr jest za 300 obrażeń
Łowiectwo = umiejętność ta pozwala na szybsze złapanie ryby podczas wędkowania. Każdy lvl tej umiejętności kosztuje 11pkt. Każdy lvl daje +100 pkt łowiectwa i + 1/3 wytrzymałości na łapanie ryb.
Bez tej umiejętności mamy mniejsze szanse na złapanie ryb ,a po każdych 3 próbach nasza wytrzymałość spada o 1.
Muzyka = Umiejętność stosowana przez bardów ,za jej wpływem przeciwnik szybciej się męczy ,a przyjazna drużyna odzyskuje siły ,ponadto muzyka pozwala też oswajać potwory.
1 lvl = 1pkt ,2lvl = 3pkt ,3lvl = 9pkt ,4lvl = 27pkt ,5lvl = 81pkt ,6lvl = 243pkt itp.
Jednak grający bez tej umiejętności traci szybko wytrzymałość ,po pierwszym zagraniu traci 10pkt wytrzymałości ,za zagranie przeciwnicy słyszący muzykę tracą 1 wytrz ,sojusznicy zyskują 1 wytrz , a potwór którego chcemy oswoić traci 1pkt oswojenia (żeby oswoić potwora jego pkt oswojenia musi spaść do 0 ). Przy 1 lvl = traci 1pkt wytrzymałości , przeciwnik traci 1 wytrz ,sojusznik otrzymuje 1 wytrz ,a potwór którego chcemy oswoić traci 1 pkt oswojenia. Przy następnym lvl grający za muzykę traci 1/3 wytz ,przeciwnik traci 3 wytrz ,sojusznik otrzymuje 3 wytrz ,a potwór którego chcemy oswoić traci 3pkt odwojenia , przy następnych lvl prócz wytrzymałości barda ,reszta zwiększa się 3 razy za następny lvl.Umiejętność oswajanie nie działa kiedy atakujemy potwora.
Jazda = 1lvl = 10pkt = możesz wsiąść na wierzchowca. Na wierzchowcu twoja celność dzieli się na dwa różne współczynniki . Celność kierowania wierzchowcem (przy wykonywaniu szarży ,czy trafisz wierzchowcem w wroga) i celność do walki z wierzchowca . Na wierzchowcu celność do kierowania jest taka sama jak twoja celność ,lecz celność do walki ,a także twoja zręczność dzieli się na 7 .
2lvl = 30pkt = twoja celność do walki z wierzchowca i twoja zręczność jest dzielona przez 3 .
3lvl = 90pkt = twoja celność do walki z wierzchowca i twoja zręczność jest taka jaką masz bez jazdy na potworze.
4lvl = 270pkt = twoja celność do walki z wierzchowca i twoja zręczność jest 3x większa niż bez wierzchowca ,celność kierowania wierzchowcem jest 3x większa ,szybkość wierzchowca jest 100% większa.
Umiejętność równowaga = przydaje się przy chodzeniu po drzewach ,czy innych rzeczach wymagających równowagi ,dzięki tej umiejętności ma się duże szansę aby ujeździć wierzchowca.
Aby ujeździć wierzchowca , trzeba wysiedzieć na nim przez określoną liczbę rund , nie spadając z niego . Szansę na to czy wysiedzimy rundę oblicza się w procentach . Nasza (zręczność + pkt równowagi) : pkt zrzutu potwora = jakaś liczba x 100 = procent na wysiedzenie rundy na potworze .
1lvl = 10pkt = + 100pkt równowagi ,2lvl = 30pkt = + 300pkt równowagi ,3lvl = 90 pkt = + 900pkt równowagi , 4lvl = 120pkt = + 3600pkt równowagi ,5lvl = 210pkt = + 6300pkt równowagi ,6lvl = 350pkt = + 10500pkt równowagi ,7lvl = 560pkt = + 16800pkt równowagi ,8lvl = 910pkt = + 27300pkt równowagi.
Pkt zrzutu potwora = siła x zręczność potwora.
Magiczne przywołanie = umiejętność ta pozwala na przyzwanie potwora w dowolnej chwili ,który będzie walczył przeciwko wrogom .
Jednak zanim przyzwie się potwora ,trzeba wpierw napotkać danego potwora ,za pomocą tej umiejętności zmniejszyć jego pkt oswoj do 0 ,przy tym uważając ,aby go nie zaatakować , póżniej trzeba zdobyć runę ,która pozwoli nam się nauczyć przyzywania danego potwora ,trzeba też mieć odpowiednio wysoki krąg ,aby umieć przyzwać takiego potwora ,krąg musi być tak samo wysoki ,jaki jest poziom trudności potwora .
1lvl = 10pkt = - 100pkt oswoj na rundę ,2lvl = 30pkt = - 300pkt oswoj na rundę ,3lvl = 90pkt = - 900pkt oswoj na rundę .
Przy każdym zmniejszaniu pkt oswoj ,przywoływacz traci 7 wytrzymałości i 4 mana .
Kronikarz = 1lvl = 10pkt , każdy następny lvl też 10 pkt , za każdy lvl postać uczy się 3 liter z alfabetu z każdej rasy , dzięki czemu może się porozumieć z inną rasą .
Drewno = 1lvl = 10pkt , następne również za 10 pkt .
1lvl = naostrzony kij (7 obrażeń) waga = 1
2lvl = strzały lub bełty z drewnianym grotem (0.33 obrażeń) waga = 0.1
3lvl = strzały lub bełty z kościanym grotem (0.5 obrażeń) waga = 0.1
4lvl = naostrzony kij z elementami części po potworach (7 obrażeń + obrażenia lub obrona od części po potworze) waga = 1
5lvl = włócznia (11 obrażeń ), można dodać części po potworach waga = 1
6lvl = Drewniana maczuga (15 obrażeń) waga = 1
7lvl = strzały z lub bełty metalem (1 obrażeń) waga = 0.1
8lvl = Drewniana maczuga z częściami po potworach (15 obrażeń + obrażenia lub obrona od części po potworze) waga = 1
9lvl = Drewniana tarcza (11 obrony) waga = 7
10lvl = Drewniana zbroja (30 obrony) waga = 27 , drewniany naramiennik (4 obrony) waga = 4 , drewniany nagolennik (7obrony) waga = 7 , drewniany hełm (11 obrony) waga = 11
11lvl = Drewniane kolce (+ 7 obrażeń na bronie , + 7 obrony na zbroje)
12lvl = żelazne kolce (+ 13 obrażeń na bronie , + 13 obrony na zbroje)
13lvl = Strzały lub bełty z szarpanym grotem ( 3 obrażeń ) waga = 0.1
Jeśli do broni lub zbroi dodajemy żelazne kolce to nie możemy użyć drewnianych i na odwrót .
Wymagania do zrobienia :
1lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość
2lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość
3lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość
4lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość + części po potworze max 10
5lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość
6lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość
7lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość + 1 żelazo
8lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość + części po potworze max 10
9lvl = 7 kij , - 3 wytrzymałość
10lvl = na zbroję 11 kij , - 7 wytrzymałość na resztę 3 kij , - 3 wytrzymałość
11lvl = 1 kij , - 1 wytrzymałość
12lvl = 1 metal , - 1 wytrzymałość
13lvl = 1 kij , 1 metal , - 1 wytrzymałość
Metalurg = lvl1=10pkt ,lvl2=30pkt ,lvl3=70pkt ,lvl4=100pkt ,lvl5=170pkt ,lvl6=210pkt ,lvl7=270pkt .
lvl1 = Rękawice = (obrona=7 , waga=1 )
lvl2 = rękawice = (obrona=14, waga=1 ) , naramienniki = (3 obrony ,waga=1)
lvl3 = rękawice = (obrona=21 ,waga=1 ) , naramienniki = (7 obrony , waga=1) , nagolenniki(obrona=7 , waga=3)
lvl4 = naramienniki = (obrona=14 , waga=1 ) , nagolenniki = (obrona=14 , waga= 3) , buty=(obrona=7 , waga=3)
lvl5 = nagolenniki=(obrona=21 , waga=3) , buty=(obrona=14 , waga=3) , hełm=(obrona=11 , waga=3)
lvl6 = buty=(obrona=21 , waga=3) , hełm=(obrona=21 , waga=3) , płytki metalowe=(obrona=1 , 1z )
lvl7 = hełm=(obrona=37 , waga=3) , tarcza=(obrona=11 , waga=3) , łuski metalowe=(obrona=3 , 1z)
Aby zrobić przedmiot , traci się 7 wytrzymałości .
Rękawice i naramienniki = wymaga po 3 metalu .
reszta = wymaga po 7 metalu .
Łucznikarz = lvl1=10pkt , lvl2=30pkt , lvl3=70pkt , lvl4=130pkt , lvl5=170pkt , lvl6=210pkt , lvl7=230pkt , lvl8=270pkt , lvl9=310pkt .
lvl1= proca = 7obrażeń , waga=3
lvl2= proca = 14obrażeń , waga=3
lvl3= proca = 21obrażeń , waga=3
lvl4= łuk = 31obrażeń , waga=7
lvl5= łuk = 70obrażeń , waga=7
lvl6= łuk = 140obrażeń , waga=7
lvl7= kusza = 171obrażeń , waga=11
lvl8= kusza = 211obrażeń , waga=11
lvl9= kusza = 273obrażeń , waga=11
Przy wykonywaniu każdego przedmiotu traci się 7 wytrzymałości .
Przedmiot wymaga = 3 kijów .
Proszkowanie = lvl1=100pkt , lvl2=300pkt , lvl3=1100pkt , lvl4=1500pkt , lvl5=1650pkt , lvl6=1831pkt , lvl7=2101pkt , lvl8=2471pkt , lvl9=2841pkt , lvl10=3211pkt , lvl11=3581pkt .
Umiejętność pozwala na robienie proszku z danej części potwora , który po zjedzeniu na stałe podwyższa współczynnik postaci np.zręczność
Hartowanie stali = 70pkt = przedmioty wykonane z metalu można zahartować tak ,że będą 3x lepsze . Wymaga = Kowalstwo lvl1 .
Polerowane drewno = 70pkt = przedmioty wykonane z drewna można polerować tak ,że będą 3x lepsze . Wymaga = Drewno lvl1 .
Dziergana skóra = 70pkt = przedmioty wykonane z skóry , lub też samą skórę , łuski , pancerze można dziergać tak ,że będą 3x lepsze . Wymaga = Czeladnik lvl1 .
Lniany materiał = 70pkt = przedmioty wykonane z materiału są 3x lepsze .
Czeladnik = każdy lvl za 10 pkt .
lvl1= pas = obrona=1 waga=1
lvl2= pas = obrona=3 waga=1
lvl3= pas = obrona=7 waga=1
lvl4=bransoleta = obrona=7 mana= + 3 waga=1
lvl5=bransoleta = obrona=12 mana= + 7 waga=1
lvl6=bransoleta = obrona=15 mana= + 9 waga=1
lvl7=naszyjnik = obrona=15 waga=1
lvl8=Amulet = obrona=21 mana= + 11 reszta = + 1 waga=1
lvl9=Talizman = obrona=27 mana= + 13 reszta = + 3 waga=1
lvl10=Koszula = obrona=31 waga= 1 .
lvl11=płaszcz = obrona=37 waga= 3 .
lvl12=szata = obrona=41 waga= 3 .
lvl13=skórzany płaszcz = obrona=47 waga= 3 .
lvl14=pierścień = obrona=31 reszta = + 3 waga=1 .
lvl15=srebrny pierścień = obrona=37 reszta = + 7 waga=1 .
lvl16=złoty pierścień = obrona=41 reszta = + 11 waga=1 .
lvl17=kastet = obrona=3 obrażenia=3 waga=1 . (nie można założyć rękawic )
lvl18=skórzany naramiennik = obrona=3 x2(jeśli naramienniki) waga=1.5
lvl19=skórzany nagolennik = obrona=4 x2(jeśli nagolenniki) waga=3.5
lvl20=skórzana czapka , hełm lub kaptur = obrona=7 waga=3
lvl21=skórzana rękawica = obrona=7 x2(jeśli rękawice) waga=1.5
lvl22=skórzany but = obrona=7 x2(jeśli buty) waga=3.5
lvl23=skórzane spodnie = obrona=15 waga=7
lvl24=skórzana zbroja lub pancerz = obrona=31 waga=11
Przy wykonaniu każdego przedmiotu traci się 7 wytrzymałości .
Uwaga = na każdy element zbroi skórzanej ma 0z . Czyli można na niego zakładać inną zbroję .
Atleta
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy robieniu elixirów .
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy wyrobach z kowalstwa
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy łowiectwie
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy Drewno
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy czeladnik
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy łucznik
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy proszkowanie
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy kowal magii
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy muzyka
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy magiczne przywołanie
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy akcjach podczas walki
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy biegu i poruszaniu
30pkt = wytrzymałość spada 7x mniej przy walce |
|